Har tråkigt

Efter som att jag har väldigt tråkigt så tänkte jag blogga lite :) Tänkte bara skriva hur fegt och lågt jag tycker att det är folk beter sig ibland. Folk kommenterar anonymt och skriver taskiga saker troligtvis mest för att dom är avundsjuka på den dom skriver till. Men folk som skriver elaka saker till folk bara för att dom tycker att det är kul, då har man verkligen sjunkit lågt! Liksom vrf ? hur orkar man? även fast det finns folk jag stör mig grymt mkt på och bara vill skriva vad jag tycker om den så kan jag inte göra det! Jag skulle få dåligt samvete efter som att ingen tycker väl att det är roligt att få anonyma eller vanliga komentarer om hur dålig man är? eller? det tycker inte jag är kul iaf. Visst jag tar inte åt mig men det är fortfarande inte kul liksom! Jag tycker iaf inte om folk som håller på så ett tips håll det för er själva så kommer ni också få vänner för om jag skulle få reda på att en kompis höll på så så skulle den va rätt så ogillad från min sida !
1 Johanna:

skriven

mejl till mig! ;D du glömde att skriva din mejladress :P för du kom nämligen på plats 4:a i min tävling, så jag har lite saker att informera om ;)

Kommentera här: