Första LB:1 avklarad !

Dressyr tävlingen idag gick jätte bra :D På fram ridningen så var hon jätte fin och jag satt bra och tänkte verkligen på allt. När vi kom in på LCn så började jag trava ner till dressyr staketet som stog framför dommaren på ena kort sidan och hon tittade inte ngt, inte så konstigt efter att hon sett det så många gången men man måste ju alltid va på den säkra sidan :) I alla fall LCn kändes kanon bra och sara som satt brevid och var sån där som skriver och hon såg nöjd ut! Vi gick ut och hade en låååååång pause men sen när vi väl började rida igen på framridingen så kändes hon sådär. Jag tror att hon var lite trött så hon mest sprang omkring kändes det som xD. LBn hade jag inga större förhoppningar om efter som att båda jag och hon var väldigt trötta men det gick ju vägen det också :D I LC så fick jag 64% och i LB 64,4% :D slog iaf alla ridskole ekipagen (a) fast de va ju inte så många xD. Elli var iaf jätte duktig och känns som att hon blir mer stadigare och stadigare för varje tävling^^

Bilder från tävlingen kommer så fort Linda har skickat dom !

Kommentera här: