Fiiiina ponnyn <3

Hej i snöstormen!  :) Här hos mig så snöar det som fan och jag är glad att jag lyckades ta mig till och från stallet! Hoppas verkligen att bussarna är inställda imorn så att jag slipper spanska och bad (a) Men men idag så hade jag iaf min jävla no prov -.- Det gick väl hyfsat men svarade inte på de två svåraste VG-MVG frågorna x) Jag suger på no så kan nog vara nöjd med ett G ! Annars så har vi haft så sjukt mycket lektioner som vi alltid har på tisdagar (jobbigaste skoldagen på hela veckan) Jaja vad jag tycker om skolan är ointressant!!

Efter skolan så GICK jag hem (okej det tar typ 5 min men ändå D: ) Sen så åt jag mat och pratade med mor om allt mellan himmel och jord. Sen när klockan var för mycket så hade jag ingen skjuts till stallet och det snöa och blåste jätte mycket ute -.- Men till slut kom pappa iaf och jag kom till ridskolan ungefär 15 min innan lektionen börja x) Fick bara dra av henne (hon har täcke och tack godegud för det annars hade hon varit as blöt) Sen var det bara att sadla och rida. Och herregud det var länge sedan hon var så fin i dressyren! :O Hon kanske inte hade helt perfekt form men hon har varit halt så man får ha lite överseende. Men hon gick i en någorlunda form och det kändes som att man inte höll i något ! Hon brukar ju ganska ofta hänga i bettet men hon bärde upp det själv! Åh jag blev så galet glad !! Älskar när hon går så!! Nu så har ju dock jag ridit henne i en vecka ifs mest skritt men tror ändå att det är därför, hon är liksom efter mina hjälper :D nu ska jag äta lite och sedan ska jag sova :)

Kommentera här: