Onsdag

God dagen i snön :) Jag hatar snö men inte änns snön kan göra mig olycklig just nu :D
Idag så försov jag mig och fick ta en annan buss, och den bussen var sen pgr av vädret -.- Jag pratade iaf men ngn random kille på busshållsplatsen :S Han kunde typ inte språket och var väl 18-19 år. Han fråga massa saker om var jag bodde och vilken klass jag gick i o massa x) Sen så bad han om mitt nr och jag ba ööööööh, och sen så lyckades jag kläcka ur mig "jag ger inte ut mitt nr till folk jag inte känner" HAHAHA xD Då verkade han försöka få mig att ge honom det iaf men då lyckades jag komma undan för bussen kom ! Jaja nog om nyfikna utländska killar! Annars så har jag inte gjort så mycket idag.. Slappat nu på em kände inte för att åka upp till stallet efter som att det fortfarande snöar som fan -.- Jag HATAR snö! Annars är det väl inte så mkt mer jag har att säga idag..
Imorn har jag studiedag så ska först SOVA sen ska jag väl upp till stallet och sociala mig med alla bysare eller ngt x)

BTW så undrar jag ifall någon/några vill skaffa en blogg med mig? :)


Tripp, trapp trull ♥

1 sanna:

skriven

SV: aa hoppas att du får som di vill då ;) haha

Kommentera här: