ny design?

Hej på er! hoppas ni alla mår bra.
Som ni vet så skulle jag skaffa blogg med Emeli men jag känner faktiskt att jag inte orkar. Det är så mycket jobb och tjaffs när man har blogg med någon annan. Jag vill blogga seriöst ifall jag ska blogga med någon för då lägger jag ner arbete på det men just nu så orkar jag faktiskt inte, jag har inte tiden eller lusten. Denna bloggen har ju inte ens ett inlägg varje dag på vardagarna efter som att jag är så trött och är i stallet/pluggar hela kvällarna. Men vi får se, det kanske blir något till sommaren, eller så hittar Emeli någon annan att blogga med. För hoppningsvis så gör hon det, någon som är lika bra på att skriva inlägg som hon är för då kan det nog bli en väldigt nice blogg!

Jag funderar i alla fall på att göra en ny design till denna bloggen..? Jag tycker ju att det är så himla kul  att göra bloggdesigner, håller ju på att göra en till Paulinas nya blogg så kanske passar på att göra en till mig själv också ikväll jag får se lite.. Vi ska nog titta på någon film också. Har ni några filmtips?


Bild från i höstas på mig och B-ponnyn August, haha vi gick omkull
den dagen..

Kommentera här: