Varför kan inte jag ha en grym talang...?

Varför ska de vara så att vissa ska ha massor med talanger och jag inte en enda? :( Okej när jag var liten så var jag grym på att sjunga, men det växta jag ifrån. Jag har aldrig kunnat måla och jag är inte direkt någon stjärna i ridningen och jag kan absolut INTE agera. Jag är verkligen medelmåttig, varken bra eller jätte dålig på något. Inte kassa betyg men absolut inte bra, mitt i mellan helt enkelt. Sen så vet jag inte vad jag vill bli heller -.-
Jag skulle vilja se på en tv hur mitt liv ser ut om tio år... fast de är jag nog inte ensam om!

Idag har jag bara jobbat, jag blev väldigt trött i fötterna efter som att jag inte är van vi att stå och gå i så många timmar, de var dock värst de stunder man inte hade något att göra för om man gorde något så tänkte man inte på det. När jag kom hem vid halv fyra så däckade jag i sängen och sov i en och en halv timme ungefär, hehe. Jag vet inte hur jag ska orka rida idag????

1 Sara Carlsson:

skriven

sv: Veck är det ingen risk för, det kan jag lova. Isåfall får man olja på riktigt bra.

Jag vet vad som ska oljas och inte.

2 Nomi:

skriven

Madeleine sa det igår :) vad roligt ! :D

Kommentera här: