Skålltorp och träningsvärk

Jag var uppe på Skålltorp igår och hälsade på allt folk. Det var annorlunda men samtidigt precis som vanligt! Jag och Paulina klippte i alla fall Triton och sen så red jag en lektion på Paztellis på kvällen. Jag älskar verkligen den ponnyn! Han ger en verkligen inget gratis utan låter en kämpa för det. Jag kan ju säga att jag har grym träningsvärk idag efter det där dressyr passet, speciellt i axlar och rumpa men de känns allt i magen också. Jag kom inte ihåg att det brukade vara så jobbigt att rida...?
Nu ska jag ut och springa två varv på elljus spåret och efter det så ska jag rida på hästen ovan (Nisse Paulinas ponny). Kvällen blir väl lika lugn som alla andra lördagar i mitt liv, kommer nog mest kolla på One tree hill och äta god mat.
Hoppas ni alla har en go lördag :)

Kommentera här: