Utvärdering - Naked Rescue

Jag tänkte skriva vad jag tycker om Naked Rescue shampo, balsam och inpackning som jag köpte för första gången i början av sommaren och i några av er läsare ville att jag skulle skriva vad jag tyckte om det. 
 
Jag ÄLSKAR dessa hårprodukter! Mitt hår har gått ifrån att vara glanslöst och otroligt risigt (stod bokstavligt talat ut 5-10 cm från underhåret) till att inte vara det minsta risigt och otroligt glansigt och fint. Mitt hår har aldrig vart så här fint någonsin tidigare, jag har testat massor med olika schampo och andra hårprodukter men inget har funkat. Jag kommer aldrig någonsin byta ifrån detta! 
Jag har gått från att ha en dålig hårdag varje dag till att aldrig ha det! Jag har till och med börjat gilla mitt hår för första gången någonsin!
 
Har du hår som aldrig gör som du vill så testa Naked Rescue, du kommer inte ångra dig! 
 
 
♦ 97% naturlig
♦ Inte testat på djur
♦ Innehåller inte SLS som torkar ut håret
♦ Finns att köpa på apotekt hjärtat

Kommentera här: