Känns overkligt

Jag var uppe i stallet förut och hämtade ett par skydd som jag ska sälja imorgon samtidigt som jag fick jobba lite på ridskolan. Mockade min box och fixade i ordning den till en ridskolehäst som ska stå i den inatt eftersom att Can Can behövde sällskap. Det känns så himla konstigt, alla saker är kvar men inte Brownie. Antar att vissa av er vet känslan och det är svårt även fast det var ett beslut som jag fattade själv. Hade jag varit tre år yngre, eller kunnat ha häst hemma, eller gått ett annat program i skolan eller helt enkelt inte gått i trean så hade jag ALDRIG lämnat tillbaka henne. Min fina tjej, det kommer bli jobbigt att inte se henne varje dag. 
 
 
Ska försöka att inte skriva för mycket depp-inlägg för inget blir ju bättre för det! Jag ska börja fokusera på min egen träning, mitt körkort och skolan nu fram över samtidigt som jag hälsar på Brownie när det passar. Men massa fler bilder kommer senare i alla fall!

Kommentera här: