Just some christmas gifts

 
Jag är så nöjd med alla mina julklappar! Aldrig varit med om att inte vara det men åh man blir så glad för allt. Första året på länge som jag inte önskar mig något i hästväg vilket gjorde att önskelistan blev lite tunn i år. Det som betyder mest är nog ändå filten ♥ Jag vet att den är mainstreem men den är ju så himla fiiin! Jag har suktat efter den sedan januari och det är tur att jag inte köpte den eftersom min syster har ruvat på den sedan i maj (?!). Förutom boken på bilden där upp så fick jag även andra boxen med House of night böckern, haha jag är världens vampyr nörd känns det som... Jag fick också ett armband, spotify premium och pengar men det fick inte vara med på bild :)
1 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Vilka härliga julklappar :)

Svar: Jaa, jag är riktigt nöjd :)
Amanda

Kommentera här: