Ny header på ingång

Jag har spenderat morgonen med att göra en ny header, dock så går det inte att ladda upp bilder nu på grund av att blogg.se underhåller/fixar något så får lägga in den senare. Annars så har jag ganska tråkigt, väntar på att min spanskalektion ska börja då min första lektion var inställd. Jag skulle behöva plugga matte men inspirationen är ej existerande, funderar på att fråga om jag kan göra provet på måndag istället eller på matte för alla för jag har inte hunnit plugga något denna veckan så chansen att jag fixar det provet är i princip noll. 
 
Igår så var vi i alla fall nästan hela utbytesgänget på hockey och efter det gick vi till en pizzeria för att kolla fotbollsmatchen, en riktig sport-dag. Skara vann i alla fall mot Motala för er som är intresserade, troligen på grund av vårat awesome jublande.
 
 
Idag är det i alla fall två lektioner som gäller, spanska och samhäll, och under min nästan 4 timmar långa håltimme ska jag inte bara äta utan också ut och springa! Jag har saknat att springa så det ska bli underbart att ge mig ut på en runda efter lite plugg. Ikväll blir det fest med alla familjerna + spanjorerna och imorgon 07:15 åker dom hem!
 

Kommentera här: