Ursäkta dampen

Försöker ta några djupa andetag och lugna ner mig då jag har en väldigt, väldigt dålig dag. Tog bort förra dampinlägget då jag har lugnat mig lite nu...
 
Mitt schema ändras hela tiden till det sämre vilket gör mig så otroligt arg och sur då jag inte vill ha 6 lektioner på en fredag men 5 minuter mellan dom tre sista. Jag har även luftigt schema där jag har sovmorgon och slutar tidigt två dagar i veckan men kan dom kanske sprida ut lektionerna lite? Nepp helt omöjligt efter som att vi är 36 personer och alla har massa olika lektioner som tex cykel och fotboll. Okej om man gick till 15:20 alla dagar i veckan men när man inte gör det utan har jätte korta dagar ibland så kan man väl ändå så en hyffsad fredag tycker man. Jag är hemma vid 4 på fredagar vilket jag var förra året och att samma elever ska ha det så två år i rad är ju inte direkt schysst. 
 
 

Kommentera här: