Slappar dag

Det enda vettiga som jag har gjort idag är min tripp upp till stallet och löprundan som jag sprang för 20 minuter sedan. Min dag har i övrigt beståt av att sova länge, titta på Sex and the City och spela Candy Crush. Jag har inget liv jag vet. Imorgon så har jag i alla fall morgon och lunch passet i stallet så jag borde få lite mer gjort istället för att sova bort halva dagen. Jag lär dock inte sova mycket inatt för min vovve har skadat sig så hon är med mamma och pappa i jönköping på deras akutmottagning och jag lär inte somna fören dom kommer hem. Stackars min bebis ska alltid råka illa ut!
 
1 JOSEFINE ANDERSSON:

skriven

MENÅÅ VILKEN SÖTNOS

sv: Jo det skulle jag faktiskt kunna göra :D Ska bara komma ihåg det haha... Påminn mig om det inte ploppar upp något :D

Kommentera här: