Äntligen internet!

Nu ska vi ut till Brownie någon dag också ♥
 
En dag utan internet och man är helt jäkla lost. Nu har vi börjat fatta lite utav detta nya morderna system och efter lite funderande insåg vi att det var trådlöst nätverk. När vi sedan försökt lista ut var koderna fanns så visade det sig att den var i lådan till nätverksgrejen... haha vi är ju inte så jäkla tekniska som vi trodde tyvärr!  Men största problemet har i alla fall varit att tvn inte funkar, eller ja, boxern fungerar inte så hyresvärden kommer och kikar på det sen. Det känns jäkligt bra att i alla fall ha internet igen! 
 
Nu ska jag ta en dusch och fräsha upp mig lite innan hyresvärden kommer och även försöka göra lite fint i flytt-röran. Under dagen ska vi försöka få igång tvn, få upp gardiner och sätta på ben på min säng. Min säng är för övrigt jäkligt skön, det kan både jag och Enya intyga ;) Jag ska även till gymmet och till körskolan och ha körlektion, om de nu inte är så att jag har blandat ihop tiderna... haha får nog smsa och kolla! 

Kommentera här: