Är detta världens bäst uppdaterande blogg eller?

Seriöst världens mest puckade hund! Käkade en tub kortisonsalva igår och x-antal salvor/tvåler/etc dagarna innan det. *suck*
 
Ja vad ska man säga? Livet kom i vägen, eller något i den stilen. Allt är lite upp och ner just nu i mitt liv men jag kämpar på ändå. Inget major (från min synvinkel) men det är inget jag kan skriva om än. Jag har i alla fall gymmat, fotat, promenerat med mamma och vart hus/häst/katt-vakt under helgen. Ätit för mycket onyttigt och kollat på för mycket tv-serier, ja ni vet en helt vanlig slappis helg! 
 
Nu sitter jag i alla fall i skolan och ska försöka komma ikapp med lite skolarbete som jag har ignorerat under helgen eftersom att jag har håltimme. Två lektioner kvar på schemat innan jag åker hem och springer en runda som träning inför vickis (konditionstest) som är på torsdag. Man ska vara ute i god tid vet ni ;)
1 Carolina - Stall Assla :

skriven

Som jag då, var ute och sprang några kilometer dagen innan ;)

Kommentera här: