Yo, det är fredag!

 
Bananpannkakor med blåbärskladd
 
1 stor eko banan
1 ägg
1 msk rågsikt
 
Mosa bananen med ägget och rågiskten. Stek i kokosolja på låg värme. 
 
lite blåbär
1/2 dl kesella
1 msk agavesirap
 
Tina blåbären (om de är frysta) i micron ett par sekunder. Mosa ihop med kesellan och agaven till ett fint, blått kladd.

Hur underbart är det inte med fredag? Jag fick spendera min morgon i mariestad och röntga min fot. I övrigt har jag inte gjort mycket idag förutom att äta denna underbara lunch som ni ser ovan och sett på serier. Har varit lite duktig i alla fall och tränat lite mage men that's it kan man väl säga. Får se om jag får något ryck sen och tar en lite promenad... Haha får jätte dåligt samvete när jag bara sitter inne en hel dag! Imorgon har jag min första lediga lördag på ett tag så ska ta mig en ordentlig sovmorgon. Lär dock vakna vid åtta och vara klarvaken, haha. 
 

Kommentera här: