Can't sleep, can't eat kinda thing

 
Startade min dag med en härlig hallon smoothie som den ovan, ett ägg-skina knäcke och den självklara koppen kaffe. Idag blir nog en ganska så lugn dag, skippar gymmet och drar nog dit imorgon istället. Mitt vänsta knä spökar fortfarande så jag kan inte träna så mycket ben eftersom att squats och ah, alla övningar om involverar att böja knät, gör att det blir värre. Lite tråkigt att bara köra överkroppen i princip... Men jag tänkte ge det två veckor och söker för det efter det om det inte blivit bättre. Känns som en bra deal.
 
Letar fortfarande som en galning efter bostad i Borås men har insett att det är omöjligt att få tag på något på så kort tid om man inte har otrolig tur. Kommer troligtvis att få pendla minst en månad innan jag kan hitta någonstans att bo, vilket innebär minst 2,5 timme enkel resa, det vill säga en massa tid på tåg och buss. Troligtvis så hittar jag något om ett par månader när några hoppat av och så, mycket mer än vänta och stå i kö kan man ju inte göra direkt.
 
1 Åsa:

skriven

Hur funkar det att få tandställning så sent som 19. jag funderar på att skaffa tandställning är 20?
Har du räls i både över och under?

Svar: Hej! Planen för mina tänder har alltid varit tandställning, sedan de upptäckte att två permanenta tänder fattades och sedan ytterliggare två till när jag blev äldre. Jag var tvungen att vänta tills jag fyllde 18 för att min käke skulle växa klart.
För mig funkar det bra, känns lite trökigt att ha tandställning när alla andra blivit av med sin men man vänjer sig :) där jag bor är det fri tandvård upp till 21 eller om de va 25 så min är gratis. Fråga din tandläkare om han tycker det är lämpligt med tandställning.

Jag har räls uppe än så länge men kommer få nere så småningom när det finns plats för den :)
Amanda

Kommentera här: