The world just get more and more screwed up every day

 
 
Denna eftermiddag har jag mumsat i mig en toppen god smoothie och en halv questbar efter skolan. Andra halvan av baren åt jag inatt när jag inte kunde sova, haha. Min dag i skolan har varit helt okej, jag är ju fortfarande lite sjuk så hade lite *Somebody just kill me now* mood under dagen. Eftersom att dagen var kort så var det ju inte så farligt i alla fall. När jag kom hem så åt jag som sagt smoothien ovan innan jag däckade i sängen 1,5 timme. Nu har jag skickat in en analysuppgift som jag inte är nöjd med men orkar verkligen inte så får försöka rätta upp det längre fram när jag eventuellt har ett liv igen. Dags att gå över till analysuppgift nummer två (ja min media/samhäll/journalistik-lärare älskar analysuppgifter) innan jag däckar i min säng igen. En dag kvar till helg people, hang in there!

Kommentera här: