*

 
God morgon! Idag är jag hemma från skolan, hade så jäkla ont i huvudet när jag vaknade så vände iprincip bara på mig och somnade om. Efter två alvedon så känns det faktiskt lite bättre som tur är. I eftermiddag ska jag och mamma dra och kolla på tapeter till det nya huset, hoppas jag hittar något fint! Nu sitter jag i alla fall i sängen och kollar på Buffy, har precis ätit frukost i form av smoothie vilket är det mest lättätna just nu. Försöker verkligen tänka positivt på tandställningen eftersom att det blir mycket lättare då men det är väldigt svårt. Ska nog ta ett block och skriva ner allt som är bra, känns som jag behöver lite positiv energi just nu!
1 Josefine Andersson:

skriven

FINIS

sv: ÅH JAG VET! Kommer alltid vara min favvo. Vill du ha tips på en annan skitgod gröt?! Kika här: http://josefineandersson.se/2013/october/kokosgrot-var-det-har.html :D
KRAM

Kommentera här: