Back home

 
Nu är jag tillbaka hemma igen efter fyra sköna dagar i Valletuna hos min moster. Även min morbror med familj var där så v fick träffa på en hel hop av släktingar som vi bara träffat någon gång tidigare eller inte träffat alls tidigare. Det blev väldigt lugnt dagar i värmen, vi gick promenader, åkte till min kusin och hälsade på deras fina Islandshästar och fikade, läste böcker och mest tog det lugnt. Med mig hem fick jag också 6 Nora Roberts böcker till min lycka. Hon är en av mina absoluta favoritförfattare så jag vill helst ha alla hennes böcker men det tar nog ett tag att samla på sig alla dom då hon skrivit över 180 böcker... Nog om det. Vi hade det super mysig och det va skönt med en liten semester där vi kunde koppla bort vardagen ett tag.
 
Idag blir det ganska lugna puckar, tänkte ta på mig lite kläder om en stund och ta en promenad i skogen och i eftermiddag ska vi kolla på ännu ett hus. Annars är det inte så mycket på agendan utan ska mest njuta av att vara hemma igen.
 
1 Rebecka:

skriven

Vad har du för bett? :)

2 Matilda Blomqvist:

skriven

vilken söting!

Kommentera här: