Banana chocolate icecream

 
 
Banan-chokladglass
 
1 skivad, fryst eko banan
1,5 msk kvarg
1,5 tsk kakao
 
Mixa samman allt och servera direkt. Toppa med vad du har hemma, jag tog lite jordnötsmör och granola.
 
(Ställ eventuellt in glassen i frysen en stund för att få lite fastare konsistens.)
 

Hoppas ni har en bra eftermiddag, jag känner mig plötsligt sämre men det är väl bara o härda ut. Gjorde denna skapelse ovan förut och det var verkligen dödligt gott. Har även bakat den där granolan som ni ser så den ska ni få recept på också så småningom. Föresten så får ni ursäkta mobilbilderna just nu men jag har ingen ork att fota ordentligt när jag är sjuk ;) Vet nog inte ens vart jag har kameran just nu.. får leta upp den och ta tag i mina bilder!
1 Felicia:

skriven

Men så gott :D

Kommentera här: