We're a thousand miles from comfort

 
Gymnasiearbete, gymnasiearbete och gymnasiearbete, typ mitt liv just nu. Alla tankar går åt det och alla energi också för den delen. Men imorgon ska det i alla fall lämnas in och även fast jag kommer rätta upp och fortsätta driva amandasnyttiga ett tag till så känns det som att den värsta biten är över. Jag har en hel del kvar så ikväll får det bli en all nighter. Imorgon har jag också lite tid på morgonen innan jag åker till sjukhuset med min fot. I övrigt så får vi inte vårt bredband tillbaka på ytterligare ett par dagar efter den 1 april *suck* så jag sitter här och bara väntar på att det mobila ska ta slut igen. Tänk va livet vore lättare utan internet ibland.
 
I eftermiddag ska jag iväg till min syster och fira hennes födelsedag som var för ett tag sedan. Fika, presenter och promenad är inplanerat. Nu ska jag ta tag i livet tänkte jag. Är jag den enda som känner mig konstig när vi ställer om tiden? Jag är alltid super förvirrad och fattar aldrig vad klockan är under den dagen... Haha men men, ett steg närmare sommaren!

Kommentera här: