What do you do when you have a life?

 
Gymnasiearbetet är offeciellt inlämnat! Känns som att en stor tyngd har lyft från mina axlar, äntligen. Jag tror att jag kommer få göra lite mer timmar och fixa till lite i rapporten men jag har i alla fall lämnat in första vändan. Nu kan jag plötsligt få ett liv igen känns det som, haha. Fast nu kommer ju nästa grej som är att spela in ett pilotavsnitt på ett nytt tv-program. Så sjukt mycket o göra fortfarande tyvärr men sånt är livet när man skjuter upp saker i oändlighet som jag har gjort det senaste halvåret.
 
Idag har jag i alla fall spenderat förmiddagen på sjukhuset. En läkare klämde på foten, beställde röntgen och skickade mig sedan vidare till ortopedservice. Om två veckor får jag iläggsulor och om typ en vecka ska jag på röntgen, full fart på sjukan. Äntligen kanske det kan hända något i alla fall så jag kan börja springa snart! 
1 Josäfin Andersson :

skriven

åh måste verkligen få klart de där jävla gymnasier arbetet haha!

Svar: Haha det är verkligen hell det där arbetet!
Amanda

2 MATILDA:

skriven

gott!

Svar: :D
Amanda

Kommentera här: