Hejdå Dell och hej HP

 
Min två senaste dagar ser ni här ovan, typ i alla fall. Gjorde premiär på altanen med grillat och potatissallad i torsdags och tog en fika på Nockes med min syster igår. I övrigt har jag inte gjort så mycket de senaste dagarna. Jag tränade lite igår och har träningsvärk som tusan idag (#otränadtjejsomvillkommaibalklänningen) men har i alla fall packat upp min resväska och städat mitt rum idag. Ja jag packade upp idag, en vecka efter att jag kom hem. Gick lite fortare än förra gången i alla fall för då tog det nog närmare två veckor. Något som är roligare än att städa är att köpa en ny dator! En HP pavilion fick det bli efter lite om och men. Visst hade jag inte tackat nej till en HP ENVY eller ännu hellre en Macbook men vi är ju inte alla gjorda av pengar här i världen. Ska bli skönt att lämna in detta skämt till dator som jag sitter med just nu i skrivande stund. Mindre najs att behöva tömma den först men åh vilken känsla! 
 
Jag har en hel del bilder på lager nu men det känns onödigt att lägga in dem i datorn för att sedan behöva flytta på dom. Snart har jag min nya dator i fas och då min sann blir det lite nytt!
 
 
 
 

Kommentera här: