Love runs out

Haha ser ni hur mina barfota fötter sticker ut under klänningen? Första och sista gången jag går i klackskor! Rena själv-tortyren om ni frågar mig.
 
Tråkiga ärenden, ett pass på gymmet och ogräsrensande är ungefär vad jag har fått gjort idag. Det är en del att stå i när man snart ska börja skolan och skaffa eget place. Nu har jag skaffat mig ännu en bankkort och startat ett nytt konto för att få studentrabatter. Annars är det rätt så lugnt med packandet, endel saker kan man ju inte packa fören dagen innan i princip. Fick en underbar överraskning av telia förut också, spotify premium utan kostnad i tre månader! Snacka om underbart under mina resor mellan Borås och Götene fram över.
 
Nu ska jag strax hoppa i duschen och ta en riktig spa-behandling med hårinpackning och benrakning.Ikväll ska jag prova på att göra egen nutella, en ganska bra ingrediens att ha i mina bollar. Eller bara äta med sked ;)

Kommentera här: