Why am I such a wimp?

Längtar tills ikväll när jag och några av tjejerna på bilden (+några till) ska ut och äta tillsammans ♥ 
 
Jag har gått och oroat mig i två dagar över att kontraktet på min lägenhet inte ska stämma. Nu fick mamma tag på min uthyrare (som inte hade fått tag på mig eftersom att min telefon är fucked up) och fått det förklarat att hyran är sänkt med 100kr så det är därför det inte stämde. Snacka om relief! Nu ska jag kunna skriva klart och lämna in kontrakten samt få nycklarna imorgon. Gött mos! Nu kommer bara en viktiga frågan... Vilket gym ska jag välja?! Funderar starkt på ett gym som heter fitness24seven som har ett dagkort som bara kostar 99kr i månaden. Känns som att min studentbudget skulle uppskatta det billiga priset. Det är ingen bindningstid så jag antar att man kan prova och tydligen har de tjejgym vilket inte är helt fel. Hur som, så är det jäkla svårt när man nästan aldrig varit i staden och så finns det ett tio tal gym att välja i mellan. Hur tusan vet man vad man ska välja? Jag kanske kan kika in på något gym imrgon och få en uppfattning. För övrigt såg jag att dom har ett RAW-food café! Och en Froyo bar. Tror jag kommer trivas där... :)
 
Nu ska jag ta och fortsätta packa lite samt gå ut med hundarna en stund. Jag har inte ens börjat packa ner mina kläder än.. Dock ska jag införskaffa en hel del nytt då jag knappt köpt nya kläder sedan mina föräldrar skildes och plånboken blev tajt. Dags att införskaffa lite nya blusar, skjortor och jeans. Väldigt sugen på en militärgrön parkas också men det får vänta lite. Ha en bra dag hörrni ♥
1 Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot:

skriven

Åh vilken härligt bild! Älskar alla färger på klänningarna.

Skönt att det löste sig med lägenhetskontraktet :)

Kommentera här: