Even though i hate you, I want to love you

 
Biltvättande i klänning som inte ens går till knäna är inte att rekomendera. Om du inte vill visa vad du har under kjolen för alla som åker förbi det vill säga! Jag och mamma åkte från skolan till bilprovningen, som bilen förövrigt fixade utan anmärkningar första gången o allt. Efter det kollade vi på lite klänningar, köpte tre böcker på second hand och tvättade bilen som sagt. Endas iförd klänning fick jag fixa allt och nu är jag pinsamt trött i armarna om man säger så. Alla Coop-handlare fick se min rumpa (nästan i alla fall) eftersom att klänningen höll på att blåsa upp hela tiden. Pinsamt... Haha aja jag får väl bjuda på det ;)
 
Annars så har min dag varit ganska bra. Förutom att jag väntade i 1,5 för att ha 10 minuter lektion och sedan vänta ytterligare en timme på att mamma skulle komma. Men jag började äntligen läsa Eld (Cirkel-seiens sista bok) och den är precis lika bra som de tidigare böckerna. Nu ska jag dammsuga huset innan jag kör lite styrketräning, dags att ta tag i det där med att träna igen... Jag är verkligen världens lataste människa.

Kommentera här: