Svårt med motivationen

 
Är det inte konstigt att jag har så sjukt lätt att hålla kosten, alltså att äta nyttigt, medan jag har sjukt svårt att hålla igång med träning på allvar? Jag tröttnar, har aldrig motivation och är bara allmänt lat. Egentligen vill jag mest bara ligga och såsa framför serier när jag är ledig.... Haha! Jag fattar inte hur jag kunnat vara så aktiv med hästarna i massor med år men nu pallar jag knappt göra lite situps. Problemet är väl egentligen att jag inte har hittat träningsformen för mig antar jag. När man hållt på med en sport i närmare åtta år och sedan slutar så blir det lite konstigt antar jag. Kan ju säga att jag önskar innerligt att jag vore en gym-människa, men jag hatar att gå till gymmet själv så det är ju ganska kört. Springandet är väl det jag får försöka ta tag i på allvar igen nu när foten blir bättre och bättre. Och kanske hästar igen... Haha snacka om att jag inte vet vad jag gör/ska göra med mitt liv.

Kommentera här: