There's a big diference between being alone and being lonely

 
Peanut overnight oats med vaniljkesokarg och bär
 
1,5 dl havregryn
1,75 dl mjölk
2 tsk jordnötsmör
1 nypa kokossocker (eller annan sötning)
 
keso
kvarg
vaniljpulver
sötning
 
Frysta bär
 
Blanda ihop alla de översta ingredienserna i en tallrik, sätt på plast och ställ i kylen över natten. Plocka fram på morgonen och rör runt för att de översta grynen ska blandas med de undesta som är lite blötare. Blanda ihop lika delar keso och kvarg, tillsätt vaniljpulver och sötning efter tycke och smak. Smält frysta bär i micron och lägg på dem med kesokvargen på gröten. 
 

God morgon! Eller okej, morgon är det väl inte ens längre utan snarare förmiddag. Jag smaskade i mig frukosten ovan redan vid halv nio imorse och det var verkligen godare än jag förvänta mig. Tänk er risifrutti som inte är lika sliskigt söt och med lite jordnötsmak ♥ Ni borde verkligen prova! Idag skulle jag egentligen gjort premiären på gymmet för sommaren men min kompis var upptagen så vi skjuter upp det till imorgon. Istället tänkte jag köra ett mag-pass hemma för att börja komma igång. Min förkylning vill fortfarande inte ge med sig tyvärr (även fast det gått en vecka nu) men jag ska ändå försöka ta tag i livet. Saknar så att ha ett syfte på dagarna men det är lite svårt när man inte har ett jobb att gå till. Det suger verkligen att vara arbetslös!

Kommentera här: