16 dagar till studenten

I miss my horsie....
 
Ni märker inte att detta är en av mina favoritbilder eller? Känns som att jag lägger upp den ständigt men B är så himla fin på den ♥ Om man nu skulle kolla på mitt hästliv så är det ganska så dött på den fronten. Jag får se om jag tar upp hästarna igen nu när jag inte har något sommarjobb, skulle ju behöva något att slå ihjäl tiden med. Just nu har jag inget direkt häst-sug alls tyvärr, jag är en sån där som trivs bäst med att ha en egen häst och inte att rida på andras. Men vi får se, jag börjar faktiskt bli lite sugen...
 
Nog om det! Idag ska jag på stadsvandring, lyssna på polisen om alkohol på studentdagen och lite annat inom student-kategorin. En sådan där helt onödig dag som man skulle kunna klara sig utan men som man går på i alla fall, haha! Försöker vara lite duktig nu det sista i skolan ;)

Kommentera här: