No motivation what so ever

Nu för tiden har jag ingen motivation överhuvudtaget till att träna. Det tar mig ungefär tre minuter av hemma träning tills jag har tröttnat, troligtvis för att jag är lat. Jag har precis blivit bra i foten men har nu istället fått en överansträngning i knät eftersom jag har felbelastat när foten har läkt. Springa är den enda träningsformen som jag tycker är rolig att göra själv, men nu har jag ju inte kunnat göra det och nu måste jag fortsätta ta det lugnt tills knät blir bra igen. Visst kan jag jogga lite korta rundor ett par dagar i veckan men det är väl där det tar stopp ungefär. Gymma skulle jag ju kunna göra, om det inte var så satans dyrt, jag tröttnar fort på att gymma själv (känner ingen gymmande människa där jag bor) (känner bara två personer där jag bor) och just nu håller jag inte ens på med hästar längre. Anledningen till att hästarna är ute i bilden är för att det är satans dyrt och tar alldeles för mycket tid. Ah ni kanske fattar vilket återvändsgränd jag hamnat i?
 
Jag vill bara kunna träna något som är kul. För mig så är kosten det enkla biten, jag har inget direkt sockerberoende och gillar inte skräpmat så det är inte så svårt. Träning däremot, det är den svåra biten. Speciellt när man har snålt om vänner, det har jag ju dock bara mig själv och mina lama social-skillz att skylla. Varför ska det vara så svårt ibland?

Kommentera här: