It moves me too

 
 
Denna låt är min nya drog, helt galet bra! Lyssnade på den x-antal gånger på tåget igår. Lär just spela sönder den inom en snar framtid. På tal om framtid, jag lär få göra en omtenta i samhällsekonomi i december för det kommer krävas ett mirakel för att jag ska få godkänt på den jag skrev igår. Vid första anblicken såg jag att det var de områden jag pluggat på mest. När jag tittade lite nämare såg jag dock att jag inte riktigt pluggat på rätt saker ändå, bara rätt områden. Det krävs 75% rätt för att få godkänt och det är helt omöjligt. Men det kan ju bli kul att plugga lite mer samhällsekonomi när kursen är slut *ironi*.
 
Förutom 3,5 timmar i en tentasal fick jag ta en tripp till ica och köpa en miniräknare som jag inte alls behövde under tentan trots allt, men det är okej för den var rosa. Visst är jag inte den som typiskt gillar rosa men när det kommer till miniräknare så är jag villig att göra ett undantag. Efter tentan pratade vi några om hur dåligt det gått för oss och sedan gick jag till gymmet. Det blev ett kort pass med lite blandade muskelgrupper. Körde på lite extra vikt på skivstången för att få ut min ilska efter tentan. Jag känner allt lite stelhet och träningsvärk idag men det beror nog mest på att jag inte har tränat så mycket det senaste. Kämpade mig igenom en 4,5 löprunda i skogen förrgår, dock med en pause efter den längsta backen när jag trodde att jag skulle dö. Springa 4-5 km på platt mark är okej men med djävulens backar som är i trandisskogen är en helt annan femma.
 
 
Okej detta blev ett väldigt långt inlägg, hoppas ni antecknar all denna intressanta informationen?? Måste också inflika att jag såg på "the secret origin of felicity smoak" förut och det var så bra! Hon är verkligen min favorit alla dagar i veckan, och oliver då. Fast Felicity är för skön och super smart datageni som byggt datorer sedan hon var sju. Lite ironiskt att hon är min favorit när min long lost bro är något liknande om jag fattat rätt, något jag kom på igår och aldrig tänkt på förut. Haha long lost är att överdriva, DNA är långt ifrån allt här i världen, trust me.

Kommentera här: