-

Nya questbars kom på posten idag! Det blev en ny smak som var supergod, dock inte lika god som cookies and cream...
 
Min dag började med att kliva upp extra tidigt eftersom att de skulle stänga av vattnet ett par timmar på morgonen. Kaffet är ju mitt guld på morgonen så det vara bara att pallra sig upp och börja dagen. Städade lite efter det, något som man behöver göra varje dag när man bor på en liten yta som jag. Därefter blev det plugg, ett mag-pass på gymmet och lite mer plugg innan jag lagade ett par matlådor. Kan ju säga att jag verkligen drar mig för magpassen, tycker att dom är så jäkla tråkiga! Hoppas jag tycker dom är roliga fram över men just nu så är dom döden varje vecka, haha. Imorgon blir det ett ben-pass vilket är min favorit så det ser jag fram emot desto mer. 
1 Josäfin Andersson :

skriven

åh är fan sugen på att testa questbars! Typ den med coockie dough måste ju var god!

Svar: Jaa det måste du verkligen göra!! cookie dough är super god, speciellt när man värmer den ett par sekunder i micron :D
Amanda

Kommentera här: