Tentapluggar

S2 Ep7 "State v. Queen" - Felicity & Oliver
Felicity & Oliver #Olicity #Arrow
Arrow - Oliver and Felicity #Season3 #Olicity
Asså herregud, jag har nog aldrig shippat några så mycket som Oliver och Felicity. Seriöst jag dör varför kan dom inte bara????!!
 
Pluggar på min första tenta (aka gråter över min tenta) och i det "underbara" ämnet samhällsekonomi. Jag tar tillbaka allt jag sagt om att jag kunde det mesta för nu känns det ganska så kört faktiskt. Från och med imorgon har jag serieförbud för att försöka komma ikapp och fatta något. Sitter här i min säng omringad av papper och har nästan gråtit en skvätt för att jag inte vet i vilken ände jag ska börja. Fått smått rådamp på alla figurer och diagram -ellervadtusandetnuheter- som jag inte förstår mig på. Visst, be mig förklara hur utbudet påverkas av prisnivån men be mig för tusan inte måla det för dig! Ja ni hör ju, det går inte så jäkla bra detta. Försöker tänka "det är omtenta om bara två veckor så det är luuuuugnt" men jag ska ge er en ledtråd - det funkar inte det heller. 
 
Okej nu ska jag sluta gnälla och gå ner till köket i jakt efter mat innan jag fortsätter med detta fanskap. Ha ha.

Kommentera här: