Dags att dejta kudden

Jag har varit duktig nu och pluggat lite spanska inför provet, man lär sig så himla mycket lättare när man gör lite varje dag! Jag ska dock göra alla läxor som vi har nästa vecka på lördag så att jag har hela veckan att tillbringa med Brownie.
Nu är det i alla fall dags för mig att sova efter som att jag knappt kan hålla ögonen uppe.. Usch jag borde verkligen skriva på historia analysen som är till på fredag men jag orkar verkligen inte.. jaja får väl sitta och plugga desto mer imorgon helt enkelt!

God natt bloggen ♥
Ni som stannar uppe kan du passa på att komma med masssa förslag på inlägg?
1 Marie:

skriven

sv: Jodå, han kändes ändå helt okej där inne, och det har faktiskt hjälp då han blivit mer självsäker... dock så kändes han ändå lite osäker, men försökte så gott han kunde :P hehe

2 Josefine:

skriven

sv: Ja verkligen :<

3 Julia Johansson:

skriven

sv: jorå, min dag har varit toppen!



Vad ska du hitta på i morgon då ??

Kommentera här: