HAHAHAHA one tree hill är klockrent

Kollade precis på One tree hill säsong fyra avsnitt fem och det är den mest ikke troliga avsnittet hittils, jag menar okej när Lukas och Nathan blir vänner och bröder på riktigt men detta var ju bara overkligt. Peytons bror säger att han inte vill veta av henne men sedan så kommer han i alla fall till hennes undsättning när hon blir attackerad av ett psyko som låtsas vara henne. Hur overkligt är inte det på en skala? okej kanske inte så lätt för er att veta men tro mig jag har TVÅ halvbröder som inte vill veta av mig och jag skulle kunna ligga blödandes på gatan framför deras hus och de skulle bara gå förbi utan att titta på mig. Jag kanske låter desperat till uppmärksamhet när jag säger så men jag älskar sanningen och det är vad den är. Även fast sanningen inte alltid är så rolig så vet man i alla fall vart man har varandra. För att se det på den ljusa sidan så slipper jag köpa två julklappar och två födelsedags presenter extra ;)

Kommentera här: