Another year is about to come,

 
Shit va fort detta året har gått! Jag vet att man brukar säga så om varje år men detta året slår alla rekord. Det har varit ett lugnt år utan en massa drama skit (nästan) och främst utan en massa död. Summerar året som ett bra år och jag ser fram emot 2013!
 
 
 
Lite instagram bilder från året som gått
1 Carolina - Beridare på stall Assla:

skriven

sv: Det är ju sant! Jag är inne på tredje nu så kommer säkert ha alldeles för höga krav på filmen när den släpps haha! :)

2 JOSEFINE ANDERSSON:

skriven

hha ojdå, då kanske vi inte var en så dålig slält trots allt haha :D nej, men jag kan nog oxå tycka att det är mysigare med färre, huvudsaken är att man är med dom man älskar somsatgt :)!!! nästan bättre med liten släkt kan jag tycka haha :)!!

Kommentera här: