1 linnea:

skriven

Sv: skickar min bildlänk och så kan du skicka din :)
fast jag kommer ha en ny bildlänk snart men om det går bra kan du byta ut den sen? :)
Kram

2 M I C H A E L A:

skriven

Älskar bilden!

3 nomi:

skriven

sant.. vet inte vad jag ska jobba med bara, vill ju att det ska va ngt med hästar :) ska kanske kolla med en ranch här utanför karlstad :D

4 nomi:

skriven

amanda, du gjorde mig positiv! :D haha tack!

5 Sara Carlsson:

skriven

sv: det är väl tur att man tycker olika då. Tror inte att hon hade varit lika häftig om hon hade varit brun :)

6 linnea:

skriven

sv: det blir jättebra, du kan välja någon själv av dom bilderna som kommer ikväll :)
Ska jag bara ta en av dina bilder också eller har du något speciell? :)
Kram

7 Ksenia Jernbom:

skriven

Hej! Snygg blogg du har!
Kika gärna in på min nya blogg, http://nattstad.se/ksenia
följ den också om du tycker om den! :)

1000 kramar till dig från Ksenia! Förlåt om detta störde dig!

8 linnea:

skriven

sv: okej sätter in din imorgon då :)
kram

Kommentera här: