So much to doooo

 
Sitter fortfarande i sängen med frukosten på nattduksbordet och känner att jag verkligen borde resa mig ut sängen och ta tag i saker. Imorgon går mitt flyttlass till Borås och jag har inte ens börjar packa ner mina kläder. Jag är också i stort behov av att tvätta, göra jordnötsmör, bollar, handla basvaror och ah bara allmänt packa ihop mitt liv i lådor. Under eftermiddagen ska jag också ge mig ut på en löprunda och hämta ut ett paket. Ja ni hör ju, det blir en del att göra. 
 
Igår var jag föresten i Borås med min syster för att hämta ut mina nycklar till lägenheten och inhandlade lite nya klädesplagg inför skolstarten. Vi hade en jätte bra dag men jag har lite ångest över alla pengar jag spenderade... Men försökte tänka att nu har jag det mesta jag behöver så det är lugnt för ett tag fram över. Kommer ju knappast att göra som konsumentverket tror och spendera 600kr i månaden på kläder, haha. 

Kommentera här: