It's hard but i shouldn't be

Favorit frukosten fryst hallon-mango smoothie och surdegsknäcke med skinka, avokado och grovkornig peppar. Plus den obligatoriska koppen kaffe
 
Saknar att blogga... Det är jobbigt när man vet att en person man inte vill ha att göra med läser, men jag har bestämt mig för att strunta i det och köra på ändå. Det spelar ju egentligen ingen roll så länge han lämnar mig i fred. På sätt och vis har det lättare förr, då kunde man bryta med folk utan att de kunde stalka en på sociala medier. Det visar ju dock klart och tydligt att man borde vara försiktigare med vad man skriver. 
 
Livet just nu är i alla fall väldigt bra. Lite jobbigt att bo på två ställen men jag börjar vänja mig. Jag gymmar ett par dagar i veckan, går på föreläsningar, tar promenader i skogen och pluggar. Förra veckan hade jag mitt första seminarium som var ett grupparbete om frankrikes politiska system. Det gick faktiskt över förväntan men vi har inte fått tillbaka våra betyg ännu. Just nu jobbar vi parallellt med två grupparbeten i båda kurserna jag läser och vi har en himla bra grupp. Om ett par veckor har jag också min första salstenta så den pluggar jag också för fullt på. Livet går i ett just nu kan man säga! Jag saknar Brownie varje dag men hinner inte grubbla allt för mycket på det som tur är. Det är nog det enda jag saknar i mitt liv just nu, min Brownie ♥ Just nu har jag inte tid eller pengar för hästar så det får ligga på is ett tag fram över. 
 
Idag blir i alla fall en dag som de flesta andra. När jag skrivit klart detta ska jag och Enya bege oss ut på en promenad i skogen.Kameran följer med så klart och i eftermiddag ska jag plugga samhällsekonomi och läsa på om Sjöbo inför grupparbetet. 

Kommentera här: