Byta blogg...

jag funderar på att byta blogg.. Eller ja, göra en till som är mer om mitt vanliga liv efter som att det är det som jag kommer leva mest nu när jag inte kommer ha någon egen häst. Känns grymt ovärt att gå uddetorp egentligen. Men det är ju LITE svårt att byta nu efter som att omvalsperioden är över sedan LÄNGE. Men jag vet inte vad jag ska göra längre??? Hur ska man kunna veta vad jag tycker om skolan när jag börjar tvåan? Tekniskt sett så ska jag ju gå Media men samtidigt så vet jag inte om jag pallar 3 år till som i nian..?
jag ska först och främst kolla upp ifall jag kan ha möjligheten att byta nu innan jag börjar fundera mer på detta!

Jaja jag gör kanske en till blogg, detta har och kommer alltid vara en hästblogg!

1 Linda:

skriven

man kan byta sålänge det finns plats på programmen typ, folk bter ju till höger o vänster första veckorna ;)

Kommentera här: