sur och stressad

Jag vet inte varför men jag är på jätte dåligt humör, har inte ätit mer än en macka kl 11 i förmiddags så antar att det är därför.. pappa kommer hem med en Karins lasange till mig snart så får överleva en stund till!
Jag borde just nu sitta och råplugga spanska inför imorgon då det varit lite mycket denna veckan för att jag ska ha kunnat lägga ner så myckt tid varje dag :( aja får väl vara glad om jag får ett E! Längtar till trean då jag slipper ha spanska!!! Grejen för spanska är att inget faller naturligt som i den andra ämnena, liksom följer man med på alla historia lektionerna så behöver man bara läsa pyttelite dagen innan för att få ett E, i spanskan så måste man ju läsa varje dag och det har man ju inte tid med!

Åh ne nu ska jag sitta här och sura tills min lasange kommer och börja plugga när jag har ätit! Hoppas ni har en bättre onsdagskväll än vad jag har!! ♥
1 Emelie:

skriven

Hej!

Vilken fin blogg du har :)

Har du lust att göra ett bloglovin byte? ^^

Kommentera här: