Haysford Heiress

Haysford Heiress eller Brownie som hon kallas till vardag är en korsning mellan New forest och Brittisk ridponny som är importerad från England. Hon är född 1990 och har gått som avelsto större delar av sitt liv. Hon är väldigt pigg och fin i kroppen för sin ålder och det är inte många som tror att hon är så gammal som hon är. Jag har henne på foder och tanken är att jag ska ha henne i alla fall fram till studenten så får vi se vad som händer efter det.
Jag har haft henne sedan den 4 december 2011 och nu har jag alltså snart haft henne i ett halvt år.


Brownie har förändrats väldigt mycket de senaste månaderna som jag har haft henne och hon har äntligen börjat lite på mig mer. Hon gnäggar nu mera när jag kommer och hon är alltid lika glad när jag kommer. Hon är verkligen min bästa vän!
Vi hoppar inte så jätte mycket, då varken hon eller jag är några direkt stjärnor men vi kämpar och försöker!

Har du några frågor om Brownie så är att bara att fråga :)
1 Rebecka:

skriven

Åh, så söt!! :)

2 Dagenz :3:

skriven

Grattis din ponny blev dagens ponny på min blogg! :)

3 Johanna:

skriven

Vilken sötnos!

4 alexandra:

skriven

Va sööt! :') <3

Kommentera här: