Leave this world behind you

 
Goddag mina fina läsare! Hoppas att allt är bra med er? Jag mår toppen och har faktiskt, efter fyra dagars vila, varit ute och sprungit på förmiddagen. Det var inte allt för jobbigt och nu har jag tänkt att jag ska fortsätta springa fem dagar i veckan tills jag skaffar gymkort i september. Let's get fit people! Nog om det. Igår kom min kära stora syster på besök och käkade middag med oss på kvällskvisten, det blev även fika och prommenad på det. Jag drack kaffe på kvällen vilket var ett mindre klokt val då jag verkligen inte kunde sova inatt, låg vaken till två tror jag och spelade candy crush. Bra jobbat Amanda, bra jobbat! Ha en bra dag nu allihopa för det tänker jag ha.
 
(OMG KOLLA PÅ TEEN WOLF NI KOMMER GRÅTA NÄR NI FÅR VETA VEM MÖRDAREN ÄR)

Kommentera här: