-

 
Tittade ut genom köksfönstret igår kväll och möttes av denna spöklika dimma. Grabbade tag i kameran och sprang ut i bara tofflor för att knäppa några snabba bilder innan jag fick återgå till min film.

Lördag, lördag... Bara ännu en ledig dag för min del men mamma är i alla fall på tävling så jag har huset för mig själv. De senaste dagarna har varit kaos i mitt huvud men nu börjar jag kunna slappna av, haha. Jag och mamma ska åka till Borås och kolla på skolan så jag inte känner mig helt lost första dagarna. Senast jag var i Borås var jag kanske 5 år, sprang in på djurparken och ramlade. Lipade i evigheter för vi hade inga plåster till mina skrapade knän... Ja det var tider det, då hade man ingen aning om att man skulle tillbaka dit 14 år senare för att plugga! Okej, nu ska jag i alla fall fixa lite lunch och titta på någon bra serie, får se vad eftermiddagen har att erbjuda.

Kommentera här: