Don't kill the magic

 
Sett klart på Revolution, en serie som tyvärr blivit cancelled trots två långa säsonger och över 1 miljon likes på facebook. Trist. Jag har inte enbart sett på serier under den vecka som har gåt sedan jag senast kollade in här, tro det eller ej. I fredags jobbade jag första gången på ett fritids och i veckan så har min syrra sovit över för första gången på flera år (allergi) efter en grillkväll med film. Imorgon blir det vr tur att åka till henne och kolla på hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann eller vad den nu hette. I övrigt är livet rätt långtråkigt, söker jobb, gått til arbetsförmedlingen och sökt lite fler distans kurser som jag får svar på i veckan. Imorgn ska jag också ringa till vårdcentralen och be om en tid för mitt knä eftersom jag inte kan sitta å huk längre... men jag ska till gymmet också och skaffa nytt gymkort vilket verkligen är på tiden. 

Kommentera här: