Höstens mål

Med hösten kommer alltid nya utmaningar, man har samlat kraft under sommaren och det känns som man får en nystart. Denna höst börjar jag på en ny skola och flyttar så småningom till en ny stad där jag inte känner en kotte. Där kan man snacka om att kliva ur komfortzonen men det är något som jag behöver för att tuffa till mig lite. Nu är jag faktiskt vuxen och måste ta hand om alla räkningar, göra budget osv på egen hand även fast min mamma kommer stötta mig så mycket hon kan bara genom att finnas där. Nu har jag i alla fall satt upp lite mål som jag ska sträva efter under hösten, den klurigaste punkten är nummer 1 men jag tror att det ska gå vägen.
 
• Blir mer utåtriktad och social.
 
• Plugga hårt. Det finns ingen bra ursäkt till att inte på VG när man bara har två ämnen.
 
• Få bättre självförtroende på gymmet.
 
• Lägga upp en budget och följa den.
 
 
 
1 Josäfin Andersson :

skriven

Låter som väldigt bra mål! Första bildens citat är ju klockrent också! :D

Kommentera här: