New in from iherb

 
Hej på er! Då var det fredag och dagen till ära har jag hämta ut ett paket från iherb idag som innehåller en ny questbarsort och ett choklad-jordnötsmör. Innan dess körde jag ett pass på gymmet där jag inte varit på två dagar nu. Mitt onda knä börjar bli lite bättre så jag joggade tio minuter på löpbandet samt gjorde lite andra benövningar utan allt mycket vikt. Det kändes bra med knät men vi får se hur det känns imorgon. Under passet blev det också lite triceps, biceps, mage och crosstrainer. Gymmet var i stort sett tomt så jag kunde njuta av mitt eget sällskap och träna utan att känna mig uttittad. Jag vet att man alltid bara inbillar sig men på mitt gym tränar nästan bara killar så man känner sig lite utstött, haha.
 
Nu ikväll blir det lugnt mys i soffan med köttfärspaj och vattenmelon till efterrätt, perfect ♥

Kommentera här: