Om 26 dagar...


 
 
Har jag flyttat till Borås och börjat plugga på högskola. Känns helt jäkla sjuk. De senaste dagarna har allt känts hopplöst och jag har inte riktigt vetat vad jag ska göra med mitt liv. Idag har jag helt plötsligt ett nytt liv framför mig, med start om mindre än en månad. På den tiden måste jag också hitta en bostad som går att flytta in i vid terminstarten. Herregud, känns helt overkligt. Jag har varit helt säker på att jag inte skulle komma in eftersom att det var så pass många före mig i kön, delvis därför jag inte ställt mig i bostadskö tidigare. Ja det får väl lösa sig på något vis, måste ju finnas någonstans där jag kan bo. Jag är redan super nervös, haha. Ibland är jag rätt fjantig. Nu sa man plötsligt pang bom växa upp, känns helt sjukt. Och spännande, väldigt spännande.
 

Kommentera här: