Over my head, over my mind

 
Om en vecka flyttar jag till en ny stad, ensam och börjar på en ny skola. Shit va tiden går! Känns som det var en vecka sedan jag tog studenten och stod där på bilden med påhäng runt halsen. Saknar allt min fina klass och hoppas på att vi får en reunion snart. Till nuet då! Jag har shoppat lite, köpt det nödvändiga som tvättkorg och likande. Under förmiddagen har jag redigerat bilder och beställt utskrifter samt en förstoring som jag kommer kunna sätta upp i mitt nya place. Det är hög tid att börja packa, jag kommer ju inte att ta med mig allt jag äger men en hel del saker behöver man ju få med sig när man flyttar hemifrån. Något annat som jag måste göra är att rensa garderoben, slänga allt som jag inte använt sedan vi flyttade kommer åka ut. 
 
På tal om saker som ska bort! Är ni några hästtjejer som fortfarande läser kan ni ju hojta om ni är ute efter något i hästväg. Det mesta ska säljas (schabrak, träns, skydd, täcken etc) så är ni ute efter något så säg till!

Kommentera här: